Pogled unazad

Kao scenaristica sam se, zadnjih desetak godina, okušala u najrazličitijim TV formatima i žanrovima, od sapunica (Zabranjena ljubav), dramskih serija (Dobre namjere), humorističkih serija (Bitange i princeze), kao i u pregrštu manje živopisnih projekata. 

Prvi dugometražni igrani film za djecu (Duh babe Ilonke) donio mi je najdražu i najšašaviju od svih nagrada, za najbolji scenarij na filmskom festivalu u Bombaju. 

U stvaralačkom me radu posebno zanima tehnologija i DIY kultura, i baš sam ponosna na TV seriju za klince Laboratorij na kraju svemira za koju sam napisala obje sezone i svih šezdest epizoda. Nije neka sreća, no svakako je priznanje koje veseli; Laboratorij je primio ponudu kanadske produkcije kuće za remake rights za englesko govorno područje... Hoće li se, i kad realizirati? Neće, jer... HRT. Klasika.  

Što dalje?

Sto se stvari promijenilo nakon okršaja s bolesti. Oprezno odvagujem želje i planove, usklađujući stvaralački poriv sa smanjenim fizičkim kapacitetom i povećanom potrebom za istraživalačkim radom, sagledavajući pri tome vrijeme kao dragocjeni, jedini neobnovljivi resurs. Zato još strastvenije volim tehnologiju i promjene koje donosi, posebno u domeni optimizacije transfera znanja.

U stvaralačkom aspektu, okupira me rad na prethistorijskom pustolovnom projektu Jarebica kojeg pripremam s kolegicom Mihaelom Marijom Perković, a tu su ponovno i priče... Prema onoj pod naslovom Moj dida je vanzemaljac upravo se snima dugometražni igrani film.

Živim i radim u Zagrebu, članica sam Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika, vesele me OpenLab aktivnosti u Udruzi Radiona i navijački podržavam gejmerski (LARP) projekt Terrible Creations

Puglia Experience: TV Series, 2014./2015.

Puglia Experience: TV Series, 2014./2015.

Izbor iz scenarističkog usavršavanja:

• Erich Pommer Institut, European TV Drama Series Lab, Berlin, 2015.
• Puglia Experience: TV series, Bari, 2014./2015.
• eQuinoxe, Zurich, 2013.
• Prime4Kids&Family, Berlin i Ludwigsburg, 2012.
• Power to the Pixel, Potsdam i London, 2012.
• Transmedia Next, London, 2012.
• Novi digitalni svijet: Asta Wellejus, Wendy Bernfeld i Frank Boyd, Zagreb 2010.

Wee, trema i treskavica! Power to the Pixel Market, London, 2012.

Wee, trema i treskavica!
Power to the Pixel Market, London, 2012.

Moto: podijeli sve što znaš

S pedagoškim djelovanjem započinjem pri Šoli filmske pripovedi Pokaži jezik u Sloveniji, u proljeće 2000. godine.

Kao idejna začetnica i suosnivačica scenarističkih radionica Palunko, koje su krenule s radom 2003. godine pri Hrvatskom filmskom savezu, osmislila sam i održala više radionica nego ih se mogu sjetiti, kako u sklopu Palunka, tako i u okviru popratnih programa filmskih festivala u Hrvatskoj i inozemstvu.

Posebno drage bile su mi godine djelovanja u sklopu Dunavske scenarističke radionice pri Vukovar film festivalu.

Tri najdraže nagrade

Indian Cine Film Festival, nagrada za scenarij filma Duh babe Ilonke, Bombaj, 2015.
• BeActive Prize for best scripted content za multimedijski projekt CrocheBots, Power to the Pixel Market, London, 2012.
• Kreativni filmaši za transmedijski projekt Tajni dnevnik Dunje Špek pri Zagreb film festivalu 2010. godine